vrijdag 6 november 2015

De eerste week in De Rieshoek

Wát een leuke eerste werkweek in De Rieshoek!
Naast het feit dat mijn werkplek steeds gezelliger wordt, voelt (niet geheel onbelangrijk) ook de sfeer ontzettend goed. Dit laatste is vooral te wijten aan de mensen om me heen.
De ruimte om te werken en om daar mensen te kunnen ontvangen is heerlijk. Daarnaast heb ik ook weer een aantal mensen mogen ontmoeten, hetgeen weer nieuwe inspiratie en samenwerking oplevert. Kortom; ik zit op m'n plekkie!




Lieve Inge en Rianne van Leff Dagbesteding, bedankt voor de supermooie welkomstkaart!


Lieve Jakob en Rika, bedankt voor jullie prachtige bloemstuk.
Hij staat mooi te pronken in de vensterbank!



Het wordt steeds gezelliger bij bloemm!



1 opmerking:

  1. Wauw, te gek Marit! Ik kom gauw eens bij je kijken. Heel veel succes en plezier daar! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen