dinsdag 17 januari 2012

Hallo, ik ben bloemm!


Mag ik me even voorstellen?
Ik ben Marit, werkzaam onder de naam 'bloemm'. Na tijden van twijfelen heb ik nu eindelijk eens de knoop doorgehakt; ik ben sinds 17 januari 2012 officieel zichtbaar als blogger!

Op de foto zie je een kleine greep uit mijn collectie handgemaakte damesrokjes.   Het zijn lekker eigenwijze overslagrokjes, gemaakt uit stevige stoffen (retrostoffen, IKEA, postzakken etc.). De sluiting gaat door middel van 10 drukknopen. Deze worden op heupwijdte toegevoegd, zodat je een lekker zittend (op maat gemaakt) rokje hebt. De rokken zijn er in 3 varianten, dus geschikt voor de smalle en wat bredere heup. Ook is de lengte variabel. Van ieder rokje is er maar 1, dus je loopt altijd met een uniek exemplaar om je billen! Het is de bedoeling de meest recente varianten hier te posten.

Naast de damesrokken maak ik ook kinderrokjes (vanaf maat 92). Ook dit zijn -veelal- unieke exemplaren. Uiteraard worden ook deze hier gepost!

Verder hoop ik, naast mijn eigen maaksels, op deze blog een weergave te geven van alles wat mij inspiratie geeft. Dit kunnen o.a. mooie voorwepen zijn, mode, decoratie, vormgeving, maar natuurlijk ook mijn 3 kinderen... wordt vervolgd dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen